Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

3. díl Zavedený informační systém a co dál?

25. 03 2013 | Po úspěšné implementaci, ukončeném testování a zahájení rutinního provozu život informačního systému nekončí. V mnoha případech se teprve v průběhu rutinního provozu objevují další požadavky na doplnění a vylepšení funkčnosti informačního systému, které vznikají na základě praktického používání informačního systému a jsou tedy mnohdy smysluplnější a konkrétnější než požadavky uživatelů na začátku projektu.

Komplexní ERP systémy zajišťující náročné služby v nepřetržitém provozu nemohou být tedy ponechány vlastnímu osudu bez podpory. Proto je potřeba už při pořizování IS zvažovat náklady na údržbu nově pořizovaného IS. Je důležité si včas zjistit rozsah služeb technické podpory dodavatele a podmínky pro řešení požadavků a problémů. Řešením je zajištění služeb provozu a technické podpory dodavatele se stanovením kategorií problémů a určením kritických dob, do kdy musí být dané kategorie problémů v daných částech vyřešeny. Tyto doby je nutné zajistit smluvně s dodavatelem ICT a to včetně sankce.

Technická podpora informačního systému představuje servisní služby dle předem stanovených smluvních podmínek, zahrnuje zpravidla telefonický hot-line, emailovou komunikaci, vzdálený přístup, portál pro zadávání požadavků, konzultace atd. Dodávky upgrade a update systémů mohou a nemusí být součástí placené technické podpory. Zákazníci mají přístup k informacím o nových službách a verzích produktu, mohou nechat převzít správu IT implementačním partnerem.
 
Je možné využívat dalších konzultačních služeb a školení, konzultovat plánované změny ve firmě a rozvoj činností ve vazbě na podporu informačním systémem. Zároveň je možné účastnit se vybraných školení pro nové pracovníky či si prohlubovat znalosti systému a účastnit se školení pro pokročilé uživatele.
 
Určitě velmi zajímavým aspektem je neustálé sledování nových trendů a jejich zohledňování v pravidelných upgradech informačního systému. Rozvoj systému na nejmodernějších technologiích garantuje dlouhodobou životnost ERP řešení.
 
Cena technické podpory je většinou dána procentuální hodnotou z ceny licencí.  
 
Společnost KTK SOFTWARE s.r.o. nabízí svým uživatelům v rámci placené technické podpory poskytnutí hot-line pomocí telefonu, emailu či vzdáleného přístupu. Zároveň uživatelé automaticky získávají další verze systému, které odráží legislativní změny, technologický vývoj a dále přirozený vývoj informačního systému. Uživatelům jsou poskytovány návody k jejím běžným činnostem, jsou nabízena odborná školení, poskytovány konzultace např. ohledně dalšího rozšiřování funkčnosti systému. Vybraní zákazníci mají v předplacené technické podpoře zajištěnu i správu serveru a dalších IT. Společnost nabízí možnost přizpůsobit si náplň technické podpory individuálně potřebám zadavatele.
 

Diskuse

Čtěte více

V čem je výhoda „digitální firmy“?

V čem je výhoda „digitální firmy“?

Období koronaviru opět přispělo k zamyšlení se nad současným fungováním mnoha společností. Aby mohl fungovat home office, musí být zaměstnanci vybaveni vhodným technickým vybavením. Velmi ...

Rozšiřujeme tým o programátory, kodéry, obchodníky, copywritery

Rozšiřujeme tým o programátory, kodéry, obchodníky, copywritery

Nabízíme práci na HPP, VPP, smlouvy i studentům nebo čerstvým absolventům po škole. Získáte náskok před ostatními a zkušenosti, ze kterých můžete těžit po celý život. Naše týmy jsou otevřené ...

VÍTR VE VLASECH tour přichází s výzvou: „Pojďte s námi měnit svět handicapovaným dětem.“

VÍTR VE VLASECH tour přichází s výzvou: „Pojďte s námi měnit svět handicapovaným dětem.“

Představte si, že si nemůžete určit, kam se podíváte a co zažijete. Jste zcela závislí na pomoci druhých, jste vězněm svého nefungujícího těla. Přesně takto vnímají svůj život děti s handicapem. ...

Tuto sobotu zamíří parní expres „Svatý Jiří“ na Řípskou pouť a do muzea

Tuto sobotu zamíří parní expres „Svatý Jiří“ na Řípskou pouť a do muzea

Tuto sobotu 22. dubna vypraví České dráhy parní vlak pod památnou horu Říp. Výchozí stanicí vlaku je nádraží Praha Braník s odjezdem v 9:00 hod. V Praze bude možné přistoupit ve Vršovicích, na ...

Chytrý web napojený na systém, nebo web od kamaráda zadarmo, na který ale nikdo nechodí

Chytrý web napojený na systém, nebo web od kamaráda zadarmo, na který ale nikdo nechodí

Téměř 90% podnikatelů již vyzkoušelo několik systémů webových stránek. Od stránek, které jim udělal kamarád za flašku, přes různé open-source systémy zdarma, které si obsloužil sám až po drahé, ...

 
.

Speciály

Naše magazíny

Novinky ze světa bydlení, aut, techniky ...

Námi vytvořené webové stránky a eshopy... Váš partner BusinessMC

Námi vytvořené webové stránky a eshopy... Váš partner BusinessMC

Námi vytvořené webové stránky a eshopy... Váš partner BusinessMC

Námi vytvořené webové stránky a eshopy... Grand Auto a Moto