Antimonopolní úřad ovládnutí prodejen v červnu povolil. Podmínkou však je, že musí prodat prodejny ve čtyřech regionech kvůli zachování účinné hospodářské soutěže.
"Plánujeme přeměnu obchodů na značku Albert, nicméně zachováme všechny silné atributy, které jak Spar, tak Albert nabízí současným zákazníkům. Pečlivě zvažujeme, jak nejlépe zapojit tyto prvky do nabídky stávajících prodejen Albert, abychom skutečně mohli nabídnout to nejlepší z obou," uvedl ředitel Aholdu Jesper Lauridsen.
Albert bude v ČR provozovat zhruba 330 prodejen s více než 17.500 zaměstnanci. Řetězec denně obslouží asi 640.000 zákazníků. Ahold již dříve prohlásil, že prvotní investice do získaných prodejen bude 1,35 miliardy korun. Tržby Aholdu v ČR dosáhly předloni téměř 41 miliard korun.
zdroj: ČTK